Intrebari si raspunsuri
Este simplu sa comanzi pe
https://www.artantida.ro/. După ce ai pus produsele dorite în cosul de cumparaturi, apasa butonul "Trimite Comanda". Poti face comanda cu sau fara cont de client. Pentru a efectua comanda fara cont de client trebuie sa apesi butonul "Doresc comanda fara cont". Daca ai deja un cont de client, te poti înregistra simplu cu datele tale de utilizator (adresa de e-mail si parola). Apoi trebuie să parcurgi pasii procesului de comanda (Adresa - Metoda de plata - Trimite Comanda), dupa care poti finaliza comanda.
- Pot comanda si telefonic?
Pentru o comanda telefonica te rog sa ne contactezi la numarul
0770748524
- Pentru a putea cumpăra de pe site, trebuie să îmi creez un cont?
Nu e musai, dar dacă vrei să beneficiezi de toate facilitățile pe care ți le punem la dispoziție, da. Și e ușor tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de ”Contul meu” din bara de sus a site-ului și să completezi informațiile de la secțiunea ”Înregistrare”.
- Există o valoare minimă a comenzii?
Nu, dar dacă ai o comandă de minim 300 de lei ai livrarea gratuită.
- Cum pot vizualiza comenzile mele anterioare?
Pentru a vedea tot istoricul comenzilor tale, este necesar să îți creezi cont. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de ”Contul meu” din bara de sus a site-ului și să completezi informațiile de la secțiunea ”Înregistrare”.
- Ce fac dacă articolul dorit nu mai este pe stoc?
Monitorizăm constant stocurile pentru a ne asigura că toate produsele îți stau la dispoziție. Dacă totuși nu ai găsit produsul preferat, scrie-ne un mail, la
office@artantida.ro, prin care îți exprimi dorința de a reintroduce în stoc un articol, iar noi o vom face, dacă este posibil.
- Sunt acceptate și comenzi internaționale?
Acceptam comenzi internationale in Europa. Cand efectuati o comanda in dreptul de "Tara" aveti tarile disponibile. Daca tara in care doriti comanda nu este afisata, inseamna nu livram in aceea tara decat cu o confirmare in prealabil. Ne poti contacta pentru mai multe detalii la numarul
0770748524
- Ce se intampla după ce finalizez comanda?
După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe langa articolele cumparate, aceasta contine si adresa de facturare si de livrare, precum si metoda de plata selectata. In momentul finalizarii si expedierii catre curier veti mai primii un email in care va confirmam acest lucru, inclusiv un numar de AWB prin care puteti urmarii comanda. Aceste informatii se regasesc si in sectiunea
Contul Meu .Dacă ai întrebari, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau e-mail.
- Pot sa modific sau sa anulez o comanda?
O comanda, daca a fost expediata catre curier nu mai poate fi modificata si nu mai avem posibilitatea de a o anula. In cazul in care comanda a fost facuta numerar la livrare aveti posibilitatea de a refuza comanda cand vine curierul. Daca nu esti multumit(a) de achizitia ta, poti avea optiunea de a o schimba un produs cu un alt produs sau de al returna.
Click aici pentru a afla mai multe despre politica de retur sau
click aici pentru politica de schimb
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
- In cat timp primesc comanda?
Facem demersuri pentru a putea expedia toate comenzile in termen de 1-7 zile lucratoare de la plasarea ei. Pentru mai multe detalii, vezi sectiunea noastra de transport & livrare.
- Când și cum voi primi factura?
Factura este trimisă automat pe adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în procesul de plasare a comenzii, în momentul în care comanda este expediată spre tine prin curier.
- Se poate întocmi factura cu datele companiei mele?
Sigur, factura se poate emite atât pe persoană fizică, cât și pe persoană juridică.
- Primesc o confirmare de încasare a plății?
Sigur. Operatorul de plăți îți va trimite un mail cu toate detaliile financiare.
- Ce metode de plata sunt acceptate?
Poti achita produsele comandate de pe https://www.artantida.ro/ numerar curierului sau online prin intermediul serviciilor de plăți online. Pentru mai multe forme de plata va rugam sa ne contactati la numarul 0770748524.
- Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?
Reclamațiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face în următoarele moduri:
- Scrie-ne la office@artantida.ro , detaliază problema și anexează dovezile (poze etc).
- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
Vă asigurăm că vom răspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau feedback-ul dumneavoastră în maxim 48 ore, în zilele lucrătoare. Ne dorim să rezolvăm cât mai rapid și ușor pentru toată lumea orice reclamație aveți și vom face tot ce ne stă în putere pentru a căuta cele mai bune soluții pentru dumneavoastră.
- Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
În cazul în care coletul ajunge la dumneavoastră deteriorat sau prezinta defecte, vă rugăm să refuzați primirea acestuia, iar noi vă vom retrimite comanda sau vom rambursa suma comenzii.
- Care este termenul în care pot returna un articol?
Puteți returna orice produs în termen de 14 zile din momentul în care l-ați primit.
- Trebuie să plătesc pentru retur?
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client. Returnarea produsului trebuie făcută prin intermediul unei firme de curierat rapid (aleasă de client).
- Pe ce adresă să trimit retururile?
A&M CREATIVE ART STUDIO, in Str. Maica Domnului Nr.4 , Bloc T57, Sc. A, Et.10, Ap.42
- Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Noi vom rambursa suma în maxim 14 zile de la data la care primim returul. Suma îți va fi returnată prin virament bancar, în contul din care ai făcut plata, și aici se adaugă timpul de procesare al operatorului bancar.